T.C. GEBZE TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ

SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI VE SOSYAL MEDYADA PAZARLAMA YÖNETİMİ SERTİFİKA PROGRAMI

PROGRAMIN AMACI

Günümüzde teknoloji ve iletişim araçlarının hızlı değişimi, kurumların pazarlama ilke ve stratejilerini sosyal medyaya uygun şekilde geliştirmelerini zorunlu kılmıştır. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de pazarlamanın dijital boyutu önem kazanmış bu sayede markalar teknolojinin sayısız olanaklarından faydalanarak hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşma imkanı bulmuşlardır. Geleceğin meslekleri arasında ilk sırada gösterilen sosyal medya uzmanlığı, şirketlerin en önemli ihtiyaçları arasında olan sosyal medyada pazarlama yönetimi sayesinde stratejik bir önem kazanmıştır. Bu anlayışla hazırlanan “Sosyal Medya Uzmanlığı ve Sosyal Medyada Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı”; katılımcılara, sosyal medyada pazarlama yönetimi fonksiyonlarının stratejik rolünü, sosyal medyada hesap yönetim ilkelerini, sosyal medyada içerik üretimi ve ölçümleme yollarını teorik ve uygulama boyutuyla aktararak katılımcıların sosyal medyada alanında uzmanlık sahibi profesyoneller haline gelmelerini amaçlamaktadır.

 

Sosyal Medya Uzmanlığı ve Sosyal Medyada Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı ile hedeflenen; sosyal medya alanında uzmanlaşmak isteyenlere, şirket yöneticilerine ve yine bu alanda uzmanlaşmak isteyen yeni mezun gençlere bilimsel bir altyapıyla ve aynı zamanda örnek uygulamalar ile  katma değer sağlayarak uzmanlar yetiştirmektir.

 

KİMLER KATILABİLİR?

  • En az lisans mezunu ve sosyal medya alanında kariyer yapmak isteyenler,
  • Kariyerine sosyal medya alanında yön vermek isteyenler,
  • Firmaların pazarlama ve kurumsal iletişim departmanlarında çalışan uzmanlar,
  • Sosyal medyada pazarlama stratejileri konusunda gelişim hedefleyen satış & pazarlama orta düzey yöneticileri,
  • Farklı birimlerde ve mesleklerde olup ekip yöneten tüm yöneticiler.

 

PROGRAMIN İÇERİĞİ

  1. Modül : SOSYAL MEDYA KAVRAMI
    1. İletişim Teknolojileri ve Sosyal Medya
    2. Sosyal Medyanın Bileşenleri

2. Modül: SOSYAL MEDYANIN ETKİLİ KULLANIMI

  1. Sosyal medyada marka yönetimi
  2. Sosyal medyada fenomen olmanın temel ilkeleri
  3. Alışkanlık
  4. Sosyal Medyada kampanya yönetimi
  5. Mobil uygulamalar ve kullanıcı alışkanlıkları

3. Modül: SOSYAL MEDYADA İÇERİK ÜRETİMİ VE ÖLÇÜMLEME

  1. Sosyal medyada özgün içerik nasıl oluşturulur?
  2. İlişki ölçümleme ve sıklık
  3. Google Analytics ve diğer ölçümleme araçlarının kullanımı

4. Modül: SOSYAL MEDYA VE TOPLUMSAL ETKİLERİ

    1. Sosyal medyada topluluk yönetimi
  1. Modül: SOSYAL MEDYADA HUKUK VE ETİK
  1. İnternette yer alan aktörler, hak ve yükümlülükler
  2. Sosyal ağlarda gerçekleştirilen paylaşımların ve beğenilerin hukuki sorumluluğu
  3. Kişisel veriler ve içerik toplayan sitelerin hukuki analizi
  1. Modül: DİJİTAL MEDYADA SEO/SEM
    1. Hedef kitle analizi oluşturma
    2. Diğer dijital pazarlama kanallarıyla etkileşimi arttırma yolları
    3. İçerik stratejisi oluşturma
    4. Backlink kazanımlarını arttırma

Resimler

Eğitim Hakkında

GTÜ ÇAYIROVA KAMPÜSÜ
GTÜ SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA ve ARAŞTIRMA MERKEZİ & KOÜ

İlginizi Çekebilecek Diğer Eğitimler