KG17 Telefonla İletişim Eğitimi

Telefonla iletişim, iş yaşamının her aşamasına girmiş durumda. Siz de işiniz gereği binlerce telefon görüşmesi yapıyor olabilirsiniz. Peki bu iletişimi doğru şekilde kurmak için gereken bütün becerilere sahip misiniz? Telefonda zor kişilerle nasıl başa çıkacağınızı biliyor musunuz?

Bu sorulara ve daha fazlasına cevap olabilecek bir eğitim sunuyoruz:

Örnek vakalar üzerinden; canlandırmalı filmler, uzman görüşleri, uygulamalı simulasyonlar.

İletişimin bir numarası olmak için beklemeyin!

İçerik:

  • Telefonla iletişimin yüzyüze iletişimden ayrılan unsurları
  • Telefonda iletişimde ilk izlenimin önemi
  • Telefonla iletişimde söyleyiş tarzımız ,ses tonu -sesin yüksekliği
  • Duraklamalar-Vurgulamalar-Tonlamalar
  • Kullanılan kelimeler ve Soru Sorma Yöntemleri
  • Zor Durumlar ve Zor Kişilerle Başa Çıkmak
  • Telefon İletişiminde Duyguların Yönetimi ve Hayır diyebilmek
  • Konuşma için ön hazırlık yapmak
  • Telefon açılışındaki üçlü bileşik ve Görüşmede kontrolü sağlamak
  • Etkili dinleme-Empati yapabilme
  • Geri bildirim (feed-back) -Soru sorma becerileri
  • Telefonda hizmet kalitesi ile müşteri memnuniyetini sağlama
  • Telefonda Müşteri İhtiyaç Analizi
  • Özet ve Eğitimin Değerlendirilmesi

 

Sepetim

Sepetim

Resim Ürün Adı Adet Birim Fiyatı